D.U.K

Dažniausiai užduodami klausimai

 

Kaip ieškoti reikiamų prekių?

1. Naudojantis paieška įrašant pavadinimą ar jo fragmentą, kodą, matmenis, cheminę sudėtį ir t.t.

Rekomenduojame paieškoje rašyti kuo mažiau simbolių, žodžių - paieška bus efektyvesnė.

2. Pasirenkant  atitinkamą prekių grupę.

3. Pasirenkant prekes pagal gamintoją.

3. Naudojantis filtrais.

 

Ar galiu keisti prekių kiekius krepšelyje? Kaip tai padaryti?

Taip, galite. Įėję į krepšelį, pataisykite norimą kiekį ir paspauskite klavišą ENTER arba ,,atnaujinti“ (dvi mėlynos rodyklės, besisukančios ratu.)

 

Ar galiu užsakyti prekes, jei sistema perspėja, kad prekių likutis nepakankamas?

Taip, užsakyti galite, net kai sistema perspėja apie nepakankamą likutį.  Apie galimybę įvykdyti užsakymą informuosime Jus el. paštu kaip galima greičiau.

Taip pat galite paskambinti mums telefonu +37067642444 ar +37067644002 ir pranešti, kokios norimos prekės likutis nepakankamas. Informuosime, kada prekės bus sandėlyje.

 

Kokie  yra užsakymo formavimo būdai?

1. Sudedant prekes į krepšelį, o paskui krepšelyje patikslinant reikiamus kiekius.

2. Sudedant prekes į pageidavimų sąrašą ( labai patogu kai dažnai perkamos tos pačios prekės, nes pageidavimų sąraše šios prekės lieka visam laikui, kol jų patys neištrinsite). Po to bet kada jas galima pasirinktinai dėti į krepšelį, patikslinti kiekius. Minusas, kad apsiperkant tik tokiu būdu galite praleisti naujas prekes. 

3,,Apžiūrint“ iš arti kiekvieną prekę, įrašant reikiamą kiekį ir dedant į krepšelį.

4. Pasirenkant prekes kainoraštyje ( tik didmenininkams) pagal prekių grupes.

 

Kokie yra paskyros registracijos būdai?

1. Įprastinis (lėtesnis). Dešiniajame, aukščiau esančiame lango kampe paspauskite "užsiregistruoti". Atsidarius langui, įveskite savo vardą, pavardę ir kitus būtinus kontaktinius duomenis.

2. Naudojantis socialiniais tinklais (greitesnis). Dešiniajame, aukščiau esančiame lango kampe paspauskite mygtuką "užsiregistruoti". Atsidarius langui, pasirinkite, su kuriuo socialiniu tinklu pageidaujate užsiregistruoti: Facebook ar Google +. Pasirinkus ir paspaudus ant Facebook ar Google + ikonos, atsidarys langas, kuriame suvesite savo Facebook ar Google + paskyros prisijungimo vardą bei slaptažodį. "Mano paskyroje" galite redaguoti ar papildyti reikiamą informaciją.

Ar galima pirkti be registracijos?

Taip.

Dėkite prekes į krepšelį ir tolimesniame pirkimo žingsnyje pasirinkite  Pirkimas be registracijos.

Tačiau Jūsų pirkimo duomenys nebus išsaugoti, pirkdami sekantį kartą turėsite juos įvesti iš naujo.

Negalėsite pasinaudoti lojalumo taškų teikiama nauda.

Negausite informacijos apie  akcijas ir suteikiamas nuolaidas.

 

Ką daryti, jei pamiršau savo prisijungimo vardą ar slaptažodį?

Jei jungiantis prie savo paskyros pamiršote savo prisijungimo vardą ar slaptažodį, spustelkite "Priminti slaptažodį" mygtuką, esantį po langeliu "slaptažodis". Atsidarius langui, įveskite el. pašto adresą, susietą su Jūsų paskyra. Pažymėkite langelį, patvirtinantį, jog esate ne robotas, paspauskite "tęsti" ir savo naująjį slaptažodį gausite el. paštu.

 

Kada reikia apmokėti užsakymą pasirinkus mokėjimą pavedimu?

Apmokėti užsakymą prašome tuomet, kai užsakymo būsena ,,nagrinėjimas“ pasikeis į ,,Vykdomas (laukiame apmokėjimo)“. Apie užsakymo būsenos pasikeitimą būsite informuoti el. laišku darbo dienomis maždaug 1 val bėgyje.

 

Kaip teisingai pasirinkti ir naudoti nešiojamus akumuliatorius?

Akumuliatorių ypatumai

Kaip teisingai naudoti akumuliatorius

 

Kokie yra apmokėjimo būdai?

1. Banko pavedimu :

Banko pavedimo instrukcija:

E. Nekio firma BATERIJA
Įm.kodas 140592888

Bankas: Paysera LT
Banko kodas: 35000
Atsiskaitomoji sąskaita: LT533500010001058028
Paskirtis: Užsakymo ID ...........          Nepamirškite mokėjimo paskirties laukelyje įrašyti užsakymo ID.

Jei nėra atskiros sutarties, užsakytos prekės nebus išsiųstos, kol nebus gautas apmokėjimo patvirtinimas. 

2. Kortele arba grynais, pristačius kurjeriui ( papildomas mokestis 1,50 EUR )

3. Kortele  paštomatuose.( papildomas mokestis 1,50 EUR )

4. Grynais, atsiimant prekes sandėlyje: Baltijos pr.10a, Klaipėda, LT 94108. Įvažiavimas iš Dubysos g. tarp 62-64

 

Kas yra mažo užsakymo mokestis ir kaip jo išvengti?

Mažo užsakymo mokestis ( 4 EUR ) taikomas užsakymui, kurio suma yra mažesnė negu 15 eur. Kad jo išvengtumėte, užsisakykite prekių ne mažiau kaip už 15 eur.

 

Kokie yra prekių pristatymo būdai ir kainos?

Prekių pristatymo būdai:

1. Kurjeriu ar firmos transportu

2. Atsiėmimas paštomate ar pasirinktame pašto skyriuje ( atskiru susitarimu, pasirenkant artimiausią paštomatą ir parašant pageidaujamą pašto skyrų užsakymo komentaruose - kaina kaip paštomate).

3. Atsiėmimas biure nemokamai. ( Baltijos pr.10a, Klaipėda, LT 94108. Įvažiavimas iš Dubysos g. tarp 62-64)

Dėmesio ! Pagrindinė E.Nekio firmos "Baterija" veikla - didmeninė prekyba.

Biure mažmeninė prekyba nėra vykdoma - sandėlyje išduodamos  tik iš anksto internetu, el. paštu ar telefonu( mūsų sistemoje registruotiems klientams)  užsakytos prekės.

Prekių pristatymo kaina Lietuvoje

 *Prekių pristatymo kaina į užsienį priklauso nuo siuntos svorio. Atskirais atvejais tariamasi individualiai.

Jeigu turite klausimų, nuo pirmadienio iki penktadienio darbo valandomis nuo 8.30 iki 17.00 val. skambinkite telefonais: +370 676 42444+370 676 44002 arba rašykite el. paštu, Viber ar Messenger.

** Pristatymui į pašto skyrių pasirinkite bet kurį artimiausią paštomatą ir pristatymo komentaruose parašykite į kurį pašto skyrių pageidaujate gauti prekes.

Kiek laiko trunka prekių pristatymas?

Prekių pristatymas Lietuvoje trunka – 1-3 darbo dienas (atsižvelgiant į užsakymo laiką). Jeigu prekių reikėtų laukti ilgiau, būtinai pranešime. Šventinėmis dienomis pristatymo laikas gali keistis.

Siuntas, kurias pristato kurjeriai, gausite pirmadieniais-penktadieniais nuo 10 val. iki 18 val. Jeigu šiuo laiku esate darbe, siuntą galime pristatyti į darbo vietą (reikia nurodyti pristatymo vieta darbo adresą).

Siuntos į savitarnos pašto automatus pristatomos pirmadieniais - šeštadieniais  10 -14val.  

Kai siunta pristatoma į Jūsų nurodytą paštomatą, Jūsų nurodytu telefono numeriu išsiunčiama žinutė su atidarymo kodais.

Jau pristatytą siuntą iš pašto terminalo galite atsiimti 24/7, bet kuriuo Jums patogiu laiku.

LP EXPRESS terminaluose siuntos yra saugomas 3 paras. Po to perkeliamos saugoti į UAB „Baltic Post“ paslaugų teikimo vietą... Skaitykite plačiau.

Omniva paštomatuose siuntos saugomos 7 paras.

Ar galima atsiskaityti grynais, jei prekės pristatomos kurjeriu?

Taip, pristatant prekes kurjeriu  galima atsiskaityti kortele arba grynais ( papildomas mokestis 1,50 EUR )  arba apmokėti banko pavedimu. Grynais galima apmokėti ir atsiimant užsakytas prekes E.Nekio firma " Baterija" biure. Mus rasite: Baltijos pr.10a, Klaipėda, LT 94108. Įvažiavimas iš Dubysos g. tarp 62-64

Atsiskaityti grynais negalima atsiimant užsakytas prekes savitarnos terminaluose.

 

Ar galima prekes nusipirkti ,,vietoje“ ?

Pagrindinė E.Nekio firmos "Baterija" veikla yra didmeninė prekyba.

Biure mažmeninė prekyba nėra vykdoma - sandėlyje išduodamos  tik iš anksto internetu, el. paštu ar telefonu( mūsų sistemoje registruotiems klientams)  užsakytos prekės.

 

Kam yra skirti lojalumo taškai ir kaip juos panaudoti?

Lojaliems registruotiems pirkėjams yra taikomi lojalumo taškai. Kai perkate prekę, jums skiriama tam tikras kiekis lojalumo taškų, kurie yra kaip virtualūs pinigai, už kuriuos sekantį kartą galėsite nusipirkti prekes, arba sumažinti perkamų prekių sumą. Lojalumo taškai yra skiriami pateikus užsakymą ir patvirtinami gavus Jūsų užsakymo apmokėjimą. Jums atšaukus užsakymą, lojalumo taškai irgi automatiškai yra atšaukiami.

Panaudoti lojalumo taškus galite, kai būsite prisijungę prie savo paskyros ir sudėjus norimas prekes į krepšelį, paspausite ,,peržiūrėti krepšelį", tada apačioje, po užrašu "Ką daryti toliau:", pasirinksite "Naudoti lojalumo taškus", įvesite taškų sumą ( jei juos turite), kurią norite panaudoti, ir paspausite ,,Panaudoti taškus".  Lojalumo taškų nuolaida bus pritaikyta. Spauskite ,,formuoti užsakymą". Jei lojalumo taškų dar neturite arba esate neprisijungę prie savo paskyros, langas su užrašu "Naudoti lojalumo taškus" bus nematomas. Lojalumo taškų galiojimo terminas - 6 mėn nuo jų suteikimo. Nepanaudoti lojalumo taškai praėjus 6 mėn.nurašomi. 

 

Kaip panaudoti nuolaidos kuponą?

Paspaudę ,,Peržiūrėti krepšelį" atsidarys langas, kuriame matysite savo užsakytas prekes. Prieš formuodami užsakymą, krepšelio apačioje pasirinkite skiltį ,,Naudoti nuolaidų kuponą“ ir įveskite jums duotą nuolaidos kodą ir nuolaida bus pritaikyta automatiškai.

 

Kokios yra prekių garantijos?

Prekių garantijos svyruoja nuo 1 iki 10 metų. Dėl konkrečios prekės garantijos, galite kreiptis numeriu +37067642444 arba el. Paštu info<eta>enbaterija.lt

 

Ar galiu grąžinti prekę, jeigu ji man nepatiko?

6.1. Daiktų grąžinimas vyksta vadovaujantis 2001m. birželio 29d. Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymu Nr. 217 “Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo”.

6.2. Grąžinamas daiktas privalo būti pilnai sukomplektuotas. Už pilną daikto sukomplektavimą ir supakavimą atsakote Jūs. Jeigu daiktas nėra pilnai sukomplektuotas ir tinkamai supakuotas, mes ar mūsų atstovas nepriima daikto grąžinimui.

6.3. Daiktas turi būti grąžinamas toje pakuotėje, kurioje jis buvo pristatytas. Pakuotė turi būti nesugadinta, švari, tinkamai paruošta ir įpakuota.

6.4. Prekės grąžinimas vykdomas Pirkėjo sąskaita  savo transportu arba kurjeriniu paštu.

6.5. Kai grąžinama nekokybiška prekė, mes įsipareigojame priimti nekokybišką prekę ir ją pakeisti analogiška preke. Tuo atveju kai mes neturime analogiškos prekės, Mes grąžiname Jums už prekę sumokėtus pinigus.

6.6 Pardavėjas, gavęs iš Pirkėjo gražinamą prekę, nustato jos komplektacijos ir įpakavimo originalumą, ir gražina pinigus už prekes.

Prekę galite grąžinti, užpildydami formą, esančią internetinės svetainės apačioje ,,Grąžinimas“.

 

Turiu  nebeveikiančias/naudotas baterijas, kur galėčiau jas priduoti?

Naudotas baterijas ir akumuliatorius nemokamai priduokite bet kurioje artimiausioje prekybos vietoje, kurioje parduodamos šios prekės, nepriklausomai nuo jų pavadinimo, išmatavimų ar rūšies.

Naudotas baterijas taip pat galite priduoti mums adresu Baltijos pr.10a, Klaipėda, LT 94108 (Įvažiavimas iš Dubysos g. tarp 62-64) ar bet kuriai kitai naudotas baterijas surenkančiai organizacijai.

 

Kaip parsisiųsti kainoraštį?

Kainoraštį gali parsisiųsti tik klientai, kurrie priklauso didmenos grupei. Prisijunkite prie savo paskyros arba, jei tokios neturite, užsiregistruokite. Puslapio viršuje paspauskite ,,Kainoraštis“, pasirinkite prekių kategoriją, kuri domina bei spauskite ,,spausdinti“. Atsidarys spausdinimo lapas, kuris leis atspausdinti arba išsaugoti kainoraštį PDF formatu jūsų pasirinktoje paskirties vietoje.

Sukurta E.Nekio firma Baterija © 2009-2024 Visos teises saugomos.
enbaterija.lt
Mobili versija / Standartinė